Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 27
Pokaż wszystkie komentarzePrawda jest taka że Japońscy producenci są w kropce z powodu wyścigu zbrojeń który trwał trwał a nagle się zastał nie ma się co oszukiwać że to wszystko przez s1000rr które ośmieszyło wielka czwórkę bo nie wiele da się już zrobić np z gsxr 1000 oczywiście da się zrobić dużo podkręcić silnik ekstra elektronike ALE! cenna? z 57 tysięcy jakie trzeba dać za obecnego gixxa 1000 wtedy cena wzrośnie do okolicy 70 tysięcy i tu producenci motocyklowi się zaplątali i co teraz?? Japońscy producenci sami nie wiedzą co teraz robić
OdpowiedzPopatrz ile zarobilo i ile zyskało BMW na wprowadzeniu S1000RR na rynek? Nie ważne czy wygrało SBK czy nie, ważne że swietnie sie sprzedawało i nadal swietnie sie sprzedaje mimo ceny prawie 70tyś zł. Tak wiec japonczycy powinni podjąc wyzwanie i próbowac zbudować lepszego superbika kosztem wyższej ceny. Patrz: Kawasaki zbudowało nową ZX10R , Cena z 50tyś zł wzrosła do 65! i na pewno marka wiele zyskała na tym modelu, bo poprzedni model nie cieszył sie takim zainteresowaniem. Szkoda że zepsuli to zaraz na początku z wpadką z silnikami co też odbiło sie na sprzedaży... Gdyby Honda ,Yamaha czy Suzuki zrobiło lepszy motocykl niż S1000RR na pewno zyskali by na sprzedazy a to producanta interesuje najbardziej. Myśle że takie tylko drobne modernizacje GSXR 1000 , Firebladego czy R1 nie wyjda im na dobre, może nie straca ale nie wiele też zyskają..
OdpowiedzCeny kawasaki ogólnie poszły w gorę i pójdą w górę, bo wzrosła sprzedasz i zainteresowanie tymi modelami.
Odpowiedz